INSTRUKCJA ZGŁOSZEŃ REKLAMACYJNYCH
I. Aby złożyć reklamację należy:
- wypełnić formularz zgłoszenia reklamacji, a następnie przesłać go drogą mailową lub w formie listu poleconego do firmy Skyfens Sp. z o.o.
- przesłać dokument potwierdzający zakup przez klienta ostatecznego lub wypełnioną i podpisaną kartę gwarancyjną.
- przesłać dokumentację fotograficzną lub filmową potwierdzającą zgłoszoną usterkę.
W przypadku widocznego uszkodzenia produktu lub wystąpienia częściowych braków produktu podczas transportu od Skyfens do Kupującego, jednym z warunków zgłoszenia reklamacji jest sporządzenie w chwili doręczenia przesyłki “Protokołu szkody” w obecności kierowcy. Protokół szkody powinien zostać podpisany przez Kupującego oraz przedstawiciela firmy doręczającej produkt.
Zastrzeżenia dotyczące braków lub uszkodzeń niewidocznych w chwili dostawy powinny zostać zgłoszone do Producenta przed upływem 5 dni od daty odbioru.
II. Formularz zgłoszenia reklamacji należy dokładnie wypełnić. Reklamacje zgłoszone bez tego formularza oraz bez dokumentu potwierdzającego zakup nie będą rejestrowane i rozpatrywane.
III. Objaśnienie formularza zgłoszenia reklamacji.
1) Dane sprzedawcy:
Dealer zgłaszający reklamację zobowiązany jest do podania podstawowych danych, które są niezbędne w celu dalszego postępowania reklamacyjnego. Wymagane jest m.in. podanie: nazwy firmy, numeru dealera, numeru zamówienia do którego składana jest reklamacja, a także numeru faktury i daty zakupu towaru w firmie Skyfens Sp. z o.o.
2) Dane użytkownika reklamowanego produktu.
Dealer lub klient ostateczny zobowiązany jest do podania danych osoby użytkującej dany produkt, w tym adres, gdzie zamontowany jest produkt oraz telefonu do kontaktu.
3) Zgłaszam reklamację na zakupiony towar.
W punkcie tym należy opisać reklamowany towar, jego nazwę, typ, wymiary, kolor i ilość.
4) Przedmiot reklamacji.
W opisie reklamacji należy opisać co jest powodem reklamacji, podać kiedy i w jakich okolicznościach stwierdzono wady oraz dokładnie opisać uszkodzenie. Dodatkowo należy naszkicować reklamacyjne okno i zaznaczyć gdzie znajduje się usterka.
5) Montaż okien przeprowadzony przez.
W punkcie tym należy zaznaczyć krzyżykiem przez kogo został przeprowadzony montaż reklamowanego produktu. Czy został wykonany przez Dealera / Sprzedawcę, czy klienta ostatecznego. Dodatkowo Dealer / Sprzedawca powinien umieścić pieczątkę.
IV. Na zgłoszeniu reklamacji muszą być podane wszystkie stwierdzone wady, które dotyczą reklamacji. W przypadku wyjazdu serwisanta będą usuwane tylko wady zgłoszone na przesłanej reklamacji.
V. Towar niezgodny z zamówieniem czy też wadliwy nie może być zamontowany.
VI. W przypadku wymiany towaru na nowy wolny od wad Producent zastrzega sobie prawo odbioru reklamowanego towaru.
VII. Informacja zwrotna dotycząca statusu reklamacji, a także sposobu w jaki reklamacja zostanie usunięta zostanie przekazana drogą mailową lub telefonicznie do 14 dni od daty zarejestrowania.
VIII. Szczegółowe warunki gwarancji zawarte są w Karcie Gwarancyjnej.